Forex Club Opublikowano 3 Marca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 38 minut temu, Elvis napisał(a): Program sumuje mi transakcje zyskowne, następnie odejmuje transakcje stratne, Jednakże nie odejmuje kosztów transakcyjnych (kwota swap, kwota prowizji oraz podane manualnie inne koszty), Czy to gdzieś się ustawia? Nie potrzeba dwa razy Proszę przeliczyć raport jako PLN i porównać z podsumowaniem raportu z platformy. Czy swap i prowizja są wliczone zależy od platformy i konfiguracji raportu przez brokera. Jeśli nie są doliczone należy je doliczyć do przychodu/kosztów. Stąd też osobne pozycje dla tych danych w programie. W zdecydowanej jednak większości przypadków program uwzględnia te dane. Odnośnie innych kosztów (wpisywanych manualnie) - są jedynie doliczane do symulacji podatku. W razie czego proszę pisać na podatek@forexclub.pl. Być może konieczna będzie analiza raportu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakszmi Opublikowano 5 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 (edytowane) Program v8.5.0 nie przelicza mi historii z platformy MT5. MT4 przelicza Pliki historii , konfiguracji i NBP wybrane prawidlowo. Czy to ogólny problem , czy tylko u mnie występuje ? Edytowane 5 Marca 2023 przez lakszmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forex Club Opublikowano 5 Marca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 1 godzinę temu, lakszmi napisał(a): Program v8.5.0 nie przelicza mi historii z platformy MT5. MT4 przelicza Pliki historii , konfiguracji i NBP wybrane prawidlowo. Czy to ogólny problem , czy tylko u mnie występuje ? Moduł dla MT5 działa prawidłowo. Proszę o przesłanie fragmentu raportu na podatek@forexclub.pl, sprawdzimy czy struktura pliku jest poprawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakszmi Opublikowano 5 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 1 godzinę temu, Forex Club napisał(a): Moduł dla MT5 działa prawidłowo. Proszę o przesłanie fragmentu raportu na podatek@forexclub.pl, sprawdzimy czy struktura pliku jest poprawna. Przesłałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakszmi Opublikowano 5 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 (edytowane) 4 godziny temu, Forex Club napisał(a): Moduł dla MT5 działa prawidłowo. Proszę o przesłanie fragmentu raportu na podatek@forexclub.pl, sprawdzimy czy struktura pliku jest poprawna. Zgodnie z poradą otrzymaną od ForexClub , po zmianie jezyka platformy na język angielski i wygenerowaniu pliku historii , program PODATEK v.8.5.0 zaczął przeliczać transakcje z platformy MT5. Dziekuje za szybką i trafną odpowiedź. Edytowane 5 Marca 2023 przez lakszmi Forex Club 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snatch28 Opublikowano 6 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 czy to normalnie ze program nie liczy wplat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jekert Opublikowano 6 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 W jakim sensie nie liczy? Nie liczy, bo nie pokazuje takich danych, czy nie dolicza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Kohutek Opublikowano 21 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2023 Jak otrzymać dostęp? Przy logowaniu danymi jak do forum wyskakuje mi "Błąd - brak uprawnień", mam konto w Admiral Markets, wpisywałem numer rachunku przy rejestracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 21 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2023 10 minut temu, Leszek Kohutek napisał(a): Jak otrzymać dostęp? Przy logowaniu danymi jak do forum wyskakuje mi "Błąd - brak uprawnień", mam konto w Admiral Markets, wpisywałem numer rachunku przy rejestracji. Witaj, Dostęp do aplikacji podatkowej można otrzymać obecnie na 2 sposoby: 1) jest on bezpłatny dla naszych Klubowiczów, czyli osób posiadających aktywne konto realne u jednego z naszych partnerów, otwarte poprzez stronę Forex Club (tj. znajdujące się w naszej grupie). Wtedy wystarczy uzupełnić dane dot. brokera w profilu, a weryfikacja następuje w ciągu 24h. Jeśli konto nie zostało otwarte poprzez naszą stronę, to niektórzy brokerzy zgadzają się na ich "dopisanie" do grupy partnera. Niestety w tym gronie nie ma Admiral Markets. 2) drugą opcją jest zakup licencji poprzez nasz sklep na forum: https://forum.forexclub.pl/store/ Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sogalek Opublikowano 30 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2023 WItam, 1. ja również w aplikacji mam "Błąd - brak uprawnień" przy logowaniu. 2. Czy jestem w stanie przeliczyć PIT z etoro? na stronie widnieje ono jako broker partnerski, ale w aplikacji nie mam możliwości go wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forex Club Opublikowano 30 Marca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2023 Witaj. ad. 1. Oczekuj proszę na weryfikację danych wpisanych w profilu. Zalogowanie będzie możliwe po otrzymaniu statusu Premium. ad. 2. Konfiguracja dla eToro była dostępna testowo w ub. roku. Broker jednak nie był zainteresowany dalszą współpracą. Z tego co wiemy eToro zdecydowało się na udostępnianie klientom szczegółowych rozliczeń we własnym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makpfi Opublikowano 31 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 Jak mogę sie zalogować ? haslo do FC nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forex Club Opublikowano 31 Marca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 44 minuty temu, makpfi napisał(a): Jak mogę sie zalogować ? haslo do FC nie działa Do zalogowania potrzebny jest status Premium, a ten możemy uzyskać po pozytywnej weryfikacji wpisanych w profilu danych brokera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 31 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 1 godzinę temu, makpfi napisał(a): Jak mogę sie zalogować ? haslo do FC nie działa Cześć, Napisałem do Ciebie prywatną wiadomość w ostatni wtorek. Sprawdź proszę skrzynkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forex Club Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Otrzymujemy sporo zapytań w kwestii przeliczenia raportów z zamkniętych kont. Z uwagi na fakt, iż otrzymywane od brokerów archiwalne raporty są w różnym formacie i czasem o dziwnej, nieuporządkowanej strukturze, nie jest możliwe przygotowanie jednej spójnej konfiguracji dla wszystkich takich plików. Zdajemy sobie sprawę, iż przeliczenie danych ręcznie z takich plików wymaga sporego nakładu pracy, a na rozliczenie czasu coraz mniej. Po odpowiedniej obróbce możliwe jest użycie programu na istniejących już modułach. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu na podatek@forexclub.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeddyson Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Good morning, Please help me activate Tax 8. I am new to this forum. And I have an account with Tickmill. How can I get the activation code, thank you Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 1 godzinę temu, jeddyson napisał(a): Good morning, Please help me activate Tax 8. I am new to this forum. And I have an account with Tickmill. How can I get the activation code, thank you Hi @jeddyson We see your account in our group, so the Premium package will be activated soon. I'll send you a private message with details what's next. jeddyson 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markow33 Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Witam, W aplikacji Podatek 8 przy logowaniu mam błąd - brak uprawnień. Przy rejestracji profil uzupełniłem o brokera IC Markets oraz numer konta. Aby konto przeszło w status premium muszę jedynie czekać na weryfikację? Czy muszę jeszcze coś dodatkowo zrobić? Ile ona około trwa? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 13 minut temu, Markow33 napisał(a): Witam, W aplikacji Podatek 8 przy logowaniu mam błąd - brak uprawnień. Przy rejestracji profil uzupełniłem o brokera IC Markets oraz numer konta. Aby konto przeszło w status premium muszę jedynie czekać na weryfikację? Czy muszę jeszcze coś dodatkowo zrobić? Ile ona około trwa? Pozdrawiam Witaj, Broker IC Markets zmienił sposób weryfikacji i teraz konieczne jest wprowadzenie nie numeru konta a CLIENT ID (znajdziesz ten numer w panelu klienta -> prawy górny róg -> imię i nazwisko -> Account Details -> gdzieś w połowie strony). Wystarczy edytować dane i poczekać na weryfikację. Zajmuje to do 24h (obecnie znacznie krócej). Po weryfikacji otrzymasz od nas albo powiadomienie o aktywacji Pakietu Premium albo wiadomość z informacją jak wygląda sytuacja. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markow33 Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 3 minuty temu, raposo napisał(a): Witaj, Broker IC Markets zmienił sposób weryfikacji i teraz konieczne jest wprowadzenie nie numeru konta a CLIENT ID (znajdziesz ten numer w panelu klienta -> prawy górny róg -> imię i nazwisko -> Account Details -> gdzieś w połowie strony). Wystarczy edytować dane i poczekać na weryfikację. Zajmuje to do 24h (obecnie znacznie krócej). Po weryfikacji otrzymasz od nas albo powiadomienie o aktywacji Pakietu Premium albo wiadomość z informacją jak wygląda sytuacja. Pozdrawiam Client ID dodałem od razu i zgadza się, numeru konta nawet nie mogłem nawet znaleźć, więc od razu wprowadziłem chyba poprawne dane, dziękuję Myślałem, że te dwie dane to to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forex Club Opublikowano 1 Maja 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2023 Otrzymujemy zgłoszenia, iż serwery Ministerstwa Finansów łapią zadyszkę i przetwarzanie deklaracji PIT jest mocno opóźnione. Jeśli ktoś planuje wysłać w terminie chociaż pusty PIT-38 i pobrać UPO, to sugeruję nie zwlekać do ostatniej chwili. W kolejnych dniach składamy oczywiście korektę zeznania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slalas Opublikowano 1 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2023 Dzień dobry, tak jak niektórzy powyżej wyświetla się mi "Błąd - brak uprawnień" przy logowaniu. Pewnie muszę poczekać 24h bo dopiero założyłem konto, ale piszę w razie czego Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 1 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2023 1 minutę temu, Slalas napisał(a): Dzień dobry, tak jak niektórzy powyżej wyświetla się mi "Błąd - brak uprawnień" przy logowaniu. Pewnie muszę poczekać 24h bo dopiero założyłem konto, ale piszę w razie czego Pzdr Już po sezonie podatkowym więc weryfikacja przebiega szybciej ale i tak widzimy, że wybrałeś brokera Dukascopy i... wpisałeś nr konta. W tym przypadku potrzebny jest tzw. UIN - kombinacja cyfr i liter - który otrzymuje się w mailu po rejestracji. Wystarczy zmodyfikować te dane i poczekać na werdykt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Partyzantr Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forex Club Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Witaj, zapewne pytanie brzmi: "dlaczego nie mogę się zalogować?" Otóż, widzimy, że wprowadziłeś w swoim profilu tylko nr konta bez podania nazwy brokera - to uniemożliwia nam weryfikację przynależności do Forex Club. Proszę skorygować dane, a w ciągu 24h dokonamy ponownej weryfikacji. Dodatkowo, do logowania należy użyć swojego loginu (nie adresu e-mail) - szczegóły w instrukcji. W razie co prosimy o kontakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.