Skocz do zawartości

Dziennik Zółtodzioba


marvel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów

Jestem absolutnym nowicjuszem na tym rynku wiec prosze z góry o wyrozumiałość jeżeli bede wysuwał głupawe prognozy:) Gram w Realu od dwóch dni i narazie z kiepskim skutkiem:) Generalnie staralem sie troche poskalpowac ale nic z tego niewyszło:) Na poczatku bylo ok ale jak nabralem troche pewnosci to zwiekszylem ilosc zakupionej waluty i jak na zlosc rynek sie odwrocil i musialem wyjsc ze strata:) Dodam ze gram na mini koncie. Staram sie grac w ciagu dnia na interwale 5 min ale mam tez kilka pozycji otwartych na dłuższy przedział czasowy. Mam pytanie techniczne - czylepiej pozamykac przed weekendem wszytskie pozycje czy po ustawieniu s/l mozna ze spokojem zostawic wszystko przez weekend?? Konto mam na dukaskopy i zalezy mi głownie na 3 parach walutowych AUD/CAD, USD/CAD, AUD/USD. Ponizej screeny z moim planem realizacji:

AUD/CAD- na tej parze bede sie staral wyjsc zpozycji dlugiej przy poziomie lini oporu czyli okolo 1.05688 i wtedy wejsc w pozycje krótką

AUD/USD- tutajmam pozycje krótką jest to jednak pozycja długotrwała zebym cos zarobil w czasie wakacji na ktore lece za tydzien i na 3 tyg nie bede widzial komputera;) stad tez te pytanie wczesniejsze o weekendowe przetrzymanie.

USD-CAD podobnie jak z AUD-USD

post-1071-0-05952300-1343983969_thumb.pn

No i wreszcie EUR/USD - rynek tak wycichł po wczorajszych ekscesach ze narazie chyba sie do niego lepiej nie zblizac:) To narazie tyle jezeli chodzi o moje pozycje. Dajcie znać jeżeli zgadzacie sie z takim planem lub jezeli macie inna opinie to prosze smialo pisac:) Jeżeli jest ktos nowy tak jak ja to smialo pisac tez:) Czy uważacie ze slusznie sa wyznaczone linie oporu i podparcia oraz linie trendu czy tez nie. Jezeli macie inne interesujace i obiecujace pary walutowe to chetnie posłucham(poczytam) :). Z góry dziekuje za wszelkie komentarze i opinie.

Odnośnik do komentarza