Skocz do zawartości

Witam po powrocie:)


marvel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie po kilku miesiacach nieobecnosci:) Jestem tu nowicjuszem i kiedy 9 miesiecy temu zarejestrowalem sie na waszym portalu bardzo chcialem sprobowac swoich sil na koncie w realu . NIestety dostalem kontrakt i musialem zapomniec na jakis czas o forexie. teraz jednak wrocilem i chcialbymm sie zabawic na jakims micro koncie. ( miesiecy temu bawilem sie co nieco mt4 ina koncie demo i bylo ok ( bez zadnej wiedzy). Od kilku dni poglebilem troche wiedze dzieki wykladom pana Steva Nisona na yt jednak zastanawiam sie nad wyborem platformy pomiedzy fx pro i dukascopy. Mam zatem kilka pytan i prosilbym o jak najprostsze wytlumaczenie:

1. 9 miesiecy temu byl tylko ducascopy bank - teraz jest tez ducascopy europe - czym sie roznia??

2. O ile w teori ogarniam teorie swiec o tyle z wyliczeniem kosztow i tak dalej ( uzyciem kalkulatorow) nie mam zielonego pojecie:) - czy na poczatku w ogole jest sens zawracac sobie tym glowe??? mysle ze nie ze z praniem wyjdzie ale jesli jest inaczej to prosze o sprostowanie:)

3. Czy jezeli na ducascopy jest bezpieczniej??? bo rozumiem ze jezeli z nimi zarabiam to oni nie traca - w przeciwienstwie do fx pro.

4. czy jezeli otworze sobie przez was konto to bede mogl na tym portalu prowadzic sobie dziennik w celu wymiany informacji z innymi nowicjuszami lub profesorami z tej dziedziny?? :D

5.Jak wyglada sprawa z podatkami?? czy broker od razu pobiera sobie podatek i odprowadza go za nas czy trzeba sie zglaszac do taxmana samemu??lub moze nie zglasszac w ogole i jezeli sie tak uczyni to czy sa w stanie to wysledzic?? fx pro jest w sumie z londynu wiec jak nie mieszkam w anglii to nie widze sensu placic podatku^^ nie chodzi mi tu glownie o unikanie placenia ale same podchodzenie do okienka i ujadanie sie z jakimis urzedasami ( opcja gdzie broker odprowadza z gory podatek bylaby najlepsza)