Skocz do zawartości

Aktywacja i logowanie


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Kazimierz Kamiński napisał(a):

Po raz kolejny chcę aktywowaća potem się zalogowac do Pit -9  cały czas nic nie wychodzi. Prawy róg pokazuje wersję Premium do 2023 lecz nie mogę się zalogować.Co dokładnie zrobić?

Panie Kazimierzu,

Zgodnie z informacjami zawartymi w instrukcji obsługi, aby korzystać z pełnej wersji aplikacji podatkowej należy posiadać albo status Premium (widzę, że Pan go nie ma) albo kod aktywacyjny. Jeśli zakupił Pan kod aktywacyjny, to należy nim dokonać aktywacji programu i w tej sytuacji już NIE NALEŻY się logować. Od razu po aktywacji kodem można korzystać z programu. W razie wystąpienia dalszych problemów, prosimy o bezpośredni kontakt pod adresem e-mail: podatek@forexclub.pl z dokładnym opisaniem tego, co Pan robi i ew. jaki jest komunikat błędu. - to przez ten e-mail najszybciej będziemy mogli Panu pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Kazimierzu,

Sprawdziłem naszą korespondencję z ub. roku i wynika z niej, że podane przez Pana konto w XTB nie znajduje się w grupie Forex Club, dlatego też nie otrzymał Pan statusu Premium. Korzystał Pan natomiast z programu podatkowego poprzez aktywację kodem, który został zakupiony w naszym sklepie.

Zgodnie z informacją zawartą w opisie aplikacji podatkowej, zakup ten dotyczy licencji ważnej przez dany rok. Aby teraz ponownie skorzystać z aplikacji należy zakupić kod ponownie na rok lub opcjonalnie na dwa lata (z -10% rabatem).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, raposo napisał(a):

Panie Kazimierzu,

Sprawdziłem naszą korespondencję z ub. roku i wynika z niej, że podane przez Pana konto w XTB nie znajduje się w grupie Forex Club, dlatego też nie otrzymał Pan statusu Premium. Korzystał Pan natomiast z programu podatkowego poprzez aktywację kodem, który został zakupiony w naszym sklepie.

Zgodnie z informacją zawartą w opisie aplikacji podatkowej, zakup ten dotyczy licencji ważnej przez dany rok. Aby teraz ponownie skorzystać z aplikacji należy zakupić kod ponownie na rok lub opcjonalnie na dwa lata (z -10% rabatem).

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy broker ma własną politykę w takiej sytuacji. Niestety, w przypadku XTB jeśli rejestracja konta nastąpiła bezpośrednio, to nie ma możliwości dołączenia go w późniejszym czasie do grupy partnera, dlatego w takim przypadku zakup licencji jest jedyną możliwą opcją. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Kazimierzu,

jak wspomniałem wcześniej, nie ma Pana konta w naszej grupie, a broker XTB nie zgadza się na dopisanie istniejącego rachunku do grupy partnera. Dlatego w tym przypadku jedyną możliwością, aby otrzymać dostęp do aplikacji podatkowej, jest zakup kodu aktywacyjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...