dawidpstragowski8 Opublikowano 24 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2023 Witajcie. Mam mały problem z włączeniem powiadomień e-mail z platformy Vantage International MT4. Korzystałem z gotowego poradnika który znalazłem na: Mimo że wygenerowałem sobie autoryzację kodem do aplikacji i wpisałem poprawne dane do ustawień do swojego konta w MT4 to nadal powiadomienia nie działają. W dzienniku pojawia się komunikat o błędzie który zaznaczyłem niebieską strzałką (screenshot w załączeniu). Wszystkie dane które wpisałem do ustawień w celu skonfigurowania powiadomień są poprawne co ukazałem w kolejnym załączniku. Kod do aplikacji który ustawiałem tak jak w instrukcji na Youtube również wpisano poprawnie a mimo to nadal występuje komunikat o błędzie. Korzystam z aplikacji Vantage International MT4 (od brokera Vantage). Czy wiedzą Państwo w jaki sposób rozwiązać ten problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 24 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2023 Cześć, Lata już nie używałem tych powiadomień i zapewne sporo się w międzyczasie zmieniło ale podobny błąd miał ktoś na forum MQL (https://www.mql5.com/en/forum/337825/) i prawdopodobnym rozwiązaniem jest użycie portu w adresie smtp, czyli: smtp.gmail.com:465 Daj znać czy pomogło. dawidpstragowski8 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidpstragowski8 Opublikowano 24 Października 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2023 Dzięki @raposopomogło. Męczyłem się z tym od popołudnia raposo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.