Skocz do zawartości

Rachunki zarządzane - opcja dla początkujących?


Jimmy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś czasu interesuję sie forexem i zbieram informacje na temat wszelkich możliwych rozwiązań i propozycji. Trafiłem między innymi na coś takiego jak rachunki zarządzane. Oferuje je Secured Forex, ale nie wiem, może ktoś jeszcze również. Słyszeliście coś o tym? Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Ja jestem początkujący i pomyślałem, że taki rachunek to dobry start.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś chyba mi się przewinęli przed oczami... Zalecam duuuużąąą ostrożnośc w przypadku dobierania tego typu ofert. Co sprawia, że nigdy nie zdecydowałbym się na ich usługi?

1. gwarancja kapitału/bezpieczeństwa - to mit i nic takiego nie istnieje jeśli chodzi o inwestycje alternatywne. Nawet na lokatach istnieje pewne ryzyko choć jest ono bardzo małe (proporcjonalnie do zysków). Amber Gold też gwarantował 100% kapitału... Nie musze chyba nic więcej dodawać ;).

2. Wyniki zaprezentowane na stronie są zbyt piekne by były prawdziwe. Po prostu prawie od linijki ktoś poprowadził sobie linię kapitału. W 1,5 roku 150 %? I taka cisza o nich w sieci? I jeszcze gwarancja kapitału? Podejrzane.

3. Twierdzą, że Think Forex to jedna z największych firm brokerskich... Nie skomentuję :).

Ale akurat o FXCM to się zgadza.

4. Brak nadzoru KNF, a przynajmniej nic o tym nie piszą, a jak nie piszą...

Przerobiłem kilka takich firm i "firm". Zawsze kończyło się tak samo.