Skocz do zawartości

IC Markets - Opinie / Rabat prowizji 21% - Broker Forex ECN


raposo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

IC Markets poinformował o redukcji spreadów na głównych parach walutowych. To kontynuacja działań, które były zapowiadane przez CEO IC Markets – Andrew Budzińskiego – już kilka miesięcy temu, mówiące o chęci “zapewnienia jak najlepszych warunków transakcyjnych oraz najniższych spreadów”.

https://forexclub.pl/ic-markets-ponownie-obniza-spready-na-walutach/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam, proszę o pomoc otrzymałem taką wiadomość z IcMarket SC po próbie przelewu środków w USD na konto w USD, w kantorze walutowym Alior Banku 

"Informujemy, że Twoja ostatnia wypłata przelewem bankowym została zwrócona z wiadomością z Twojego banku „Płatność anulowana i zwrócona przez BANK OF NEW YORK MELLON z powodu ZGODNOŚCI”.

Należy pamiętać, że za zwrócone środki została naliczona przez bank opłata manipulacyjna w wysokości 0 USD.

Uprzejmie prosimy o kontakt z lokalnym bankiem w celu uzyskania danych banku pośredniczącego używanego do otrzymywania przelewów międzynarodowych. Uprzejmie zaktualizuj swoje dane bankowe przed ponownym przesłaniem wniosku o wypłatę."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Przerabiałem ten temat, też korzystam z Kantoru Alior Banku :) Poniżej rozwiązanie, co trzeba zrobić.

  1. Logujesz się do portalu klienta.
  2. Wchodzisz w Withdraw
  3. Dodajesz nowy bank (add bank detail) / nieważne, że wpiszesz ten sam nr konta drugi raz /
  4. Wpisujesz ponownie dane swojego banku ALE dodatkowo wpisujesz dane Intermediary Bank.
  • Intermediary Bank Name: JPMorgan Chase Bank
  • Intermediary Bank Swift Code: CHASUS33XXX

Ma to wyglądać dokładnie tak jak na obrazku.

Efekt? Przelew dochodzi w 2 dni robocze, oczywiście bez żadnych opłat.

ic markets wyplata mellon.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...

Wiadomo kiedy IC Markets znów dopuści możliwość założenia konta w jurysdykcji Seszeli? Obecnie nie jest to możliwe, strona automatycznie kieruje na EU, a nawet jak się dostanie do rejestracji IC Global, to nie ma możliwości wyboru Polski. A może dla klubowiczów jest jakieś obejście tematu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Ten stan rzeczy trwa już od ok. 3 tygodni i nie ma możliwości obejścia. Rozmawialiśmy na ten temat z jednym z dyrektorów IC Markets i zapewniono nas, że sytuacja ma charakter tymczasowy z uwagi na wewnętrzną reorganizację. Niestety, ciężko im określić ile to potrwa. Ponoć kilka tygodni. Tyle, że nie wiadomo czy 4 czy 6 czy może 8. Trzymamy rękę na pulsie - damy znać jak coś się ruszy :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jak obiecałem, daję znać jak wygląda aktualna sytuacja z IC Markets.

Została utworzona nowa marka - IC Trading - która jest de facto starym, seszelskim oddziałem IC Markets i obecnie pozwala otworzyć konto traderom z całego świata ;) 

Oferta w całości pozostaje identyczna jak wcześniej - te same prowizje, instrumenty, platformy... Czasem na stronie ICT jeszcze coś nie działa ale zespół cały czas nad tym pracuje i to tylko kwestia czasu. Jak ktoś już ma konto w IC Markets, to nic nie musi robić. To tylko opcja dla nowych klientów.

Rabat prowizji Forex Club oczywiście nadal obowiązuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 24.07.2023 o 11:34, raposo napisał(a):

Jak obiecałem, daję znać jak wygląda aktualna sytuacja z IC Markets.

Została utworzona nowa marka - IC Trading - która jest de facto starym, seszelskim oddziałem IC Markets i obecnie pozwala otworzyć konto traderom z całego świata ;) 

 

Link chyba prowadzi donikąd...

Edytowane przez michael77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
W dniu 24.07.2023 o 11:34, raposo napisał(a):

Jak obiecałem, daję znać jak wygląda aktualna sytuacja z IC Markets.

Została utworzona nowa marka - IC Trading - która jest de facto starym, seszelskim oddziałem IC Markets i obecnie pozwala otworzyć konto traderom z całego świata ;) 

Oferta w całości pozostaje identyczna jak wcześniej - te same prowizje, instrumenty, platformy... Czasem na stronie ICT jeszcze coś nie działa ale zespół cały czas nad tym pracuje i to tylko kwestia czasu. Jak ktoś już ma konto w IC Markets, to nic nie musi robić. To tylko opcja dla nowych klientów.

Rabat prowizji Forex Club oczywiście nadal obowiązuje.

Trochę się zmieniło bo już nie można się zalogować do IC Trading danymi z wcześniej założonego konta na IC Markets.
Support sugeruje używanie VPN, żeby się dostać do konta utworzonego w IC Trading Global:
 

Cytat

Please be advised there was some rebranding took place which might have caused a confusion.

If you are registered under IC Markets, then you can only access your client area from IC Markets website directly. In case you have some network restrictions to access it, we suggest the use of VPN. 
 
You will not be able to access Client Area of IC Trading if you are not a client of IC Trading.


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Mam konto w IC Markets (Seszele) i właśnie normalnie zalogowałem się do panelu klienta przez icmarkets.com. Tutaj link do panelu klienta jakby ktoś potrzebował:

https://secure.icmarkets.com/Account/LogOn?ReturnUrl=%2fAccount%2f

Dodam, że przebywam w Polsce, a internet jest od Orange. VPS'a nie używałem.

IC Trading to nowa marka więc jeśli posiadasz wcześniej założone konto w IC Markets -> logujesz się na stronie IC Markets.

Jeśli jesteś nowym klientem i założyłeś konto w IC Trading -> logujesz się tylko w IC Trading.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć,

a ja mam mieszane odczucia co do tej firmy. W sierpniu założyłem tam konto przez link forex club przez strone IC Trading. Po kilku tygodniach nie mogłem się zalogować przez IC Trading, okazało się że przerzucili mnie do IC Markets. 

Konto zasilałem metodą TrustPayments, kartą płatniczą w USD. 19 października wypłaciłem z konta 10 USD, z tym że kwota ta nie dotarła do mnie. Niestety mimo kilku emaili, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. mimo że zarejestrowali mój problem. Zastanawiam się czy w ogóle odzyskam swój depozyt,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć @michael77

Jeśli chodzi o logowanie to faktycznie trochę firma namieszała przez ostatnie kilka miesięcy. Nie mogli się zdecydować na jedno konkretne rozwiązanie więc najpierw było IC Markets Global, potem utworzono IC Trading, po drodze zmieniono jurysdykcję z Seszeli na Mauritius. W międzyczasie dorzucono przekierowanie strony i logowanie do panelu klienta. W skrócie: chaos - i uczciwie trzeba to przyznać. Ale rozmawiałem z ich przedstawicielem w ub. tygodniu i wygląda na to, że już wszystko zmierza w jednym, określonym kierunku więc osobiście jestem dobrej myśli ;)

Co do Twojej wypłaty.

Przede wszystkim sprawdzaj zawsze zakładkę spam. Często tam ląduje korespondencja od brokera. Mi się to nie zdarza ale już wielokrotnie otrzymywałem sygnały od traderów o braku odp. na maile z Interii, poczta.fm i onetu. Myśleli, że mail nie dotarł, a ICM czekał na info co dalej (czasem nawet maile nie trafiały do spamu tylko całkowicie były odrzucane przez klienta pocztowego). W 99% przypadkach ICM odpowiada w ciągu doby, jeśli sprawa jest bardziej złożona to do 3 dni.

Co radzę w obecnej sytuacji?

1) Na początek sprawdź zakładkę spam na skrzynce. Jeśli tam nic nie ma to:

2) sprawdź status wypłaty w panelu klienta. Jeśli jest odrzucona, to:

3) ponów kontakt z brokerem. Jeśli w ciągu 2-3 dni nie będzie odpowiedzi to:

4) daj nam znać, skontaktujemy się z brokerem próbując dojść co i jak.

Pamiętaj jednak, że jeśli wpłacałeś kartą, to wypłata musi być zrealizowana na tę samą kartę i to w identycznej wysokości i kolejności. To oznacza, że jeśli dokonałeś dwóch transakcji wpłat np. 200 USD i 100 USD, to musisz zlecić wypłatę 200 USD, a potem 100 USD. To minus transakcji kartowych ale te warunki regulują już przepisy AML i wygląda to identycznie u każdego brokera.

Daj znać jak poszło i pamiętaj, że zawsze możesz się z nami kontaktować - jeśli będziemy tylko potrafili, to pomożemy ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło że chociaż tutaj ktoś odpowiada :)

Folder spam sprawdzam regularnie. Status wypłaty jest jako zatwierdzony. Zasilenie konta robiłem dwiema kartami. Tą część z drugiej karty wypłaciłem już wcześniej. Została kwota która była wpłacaną drugą kartą, i tu się zaczynają schody gdyż częściowe numery karty widoczne w transakcji jako TrustPayments nie są numerami karty jakie posiadam. Prawdopodobnie przy reorganizacji użytkowników coś namieszali. Tak czy owak proszę o interwencję bo kontaktu z ich strony brak. Pisałem najpierw do support@icmarkets.com, nikt nie odpisał, po tygodniu na accounts@icmarkets.com, otrzymałem automatyczną odp. o zarejestrowaniu zgłoszenia. Kilka dni temu kolejny mail. Cisza.  Wczoraj dodatkowo dołączyłem kolejny mail do wiadomości na enquiries@icmarkets.com

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Ok, w takim razie obstawiam problem z przekazywaniem wiadomości po którejś ze stron - do rozwiązania ;) 

Podeślij nam proszę na e-mail kontakt@forexclub.pl więcej szczegółów, tak abyśmy mieli możliwość zgłoszenia tego u brokera.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Rok temu, jakoś w styczniu założyłem konto na icmarkets, na tym global. Czy z już istniejącym kontem kontem mogę w jakiś sposób skorzystać z tego rabatu forex club 21%? Niestety dopiero teraz tutaj trafiłem jak przyszło do rozliczeń podatkowych i patrzę że tu taką zniżkę można było mieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, surjo napisał(a):

Rok temu, jakoś w styczniu założyłem konto na icmarkets, na tym global. Czy z już istniejącym kontem kontem mogę w jakiś sposób skorzystać z tego rabatu forex club 21%? Niestety dopiero teraz tutaj trafiłem jak przyszło do rozliczeń podatkowych i patrzę że tu taką zniżkę można było mieć...

Cześć,

jeśli nadal handlujesz na tym koncie i chciałbyś skorzystać z rabatu, to możesz wysłać prośbę o dołączenia rachunku do naszej grupy. Cała procedura zamyka się w jednym mailu, a sam proces jest oczywiście bezpłatny i nie wiąże się z żadnymi negatywnymi konsekwencjami :)  

W wiadomości prywatnej podeślę Ci zaraz jak to wygląda. 

pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...