Forex Club Opublikowano 8 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 IC Markets poinformował o redukcji spreadów na głównych parach walutowych. To kontynuacja działań, które były zapowiadane przez CEO IC Markets – Andrew Budzińskiego – już kilka miesięcy temu, mówiące o chęci “zapewnienia jak najlepszych warunków transakcyjnych oraz najniższych spreadów”. https://forexclub.pl/ic-markets-ponownie-obniza-spready-na-walutach/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roody80 Opublikowano 22 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2022 Witam, proszę o pomoc otrzymałem taką wiadomość z IcMarket SC po próbie przelewu środków w USD na konto w USD, w kantorze walutowym Alior Banku "Informujemy, że Twoja ostatnia wypłata przelewem bankowym została zwrócona z wiadomością z Twojego banku „Płatność anulowana i zwrócona przez BANK OF NEW YORK MELLON z powodu ZGODNOŚCI”. Należy pamiętać, że za zwrócone środki została naliczona przez bank opłata manipulacyjna w wysokości 0 USD. Uprzejmie prosimy o kontakt z lokalnym bankiem w celu uzyskania danych banku pośredniczącego używanego do otrzymywania przelewów międzynarodowych. Uprzejmie zaktualizuj swoje dane bankowe przed ponownym przesłaniem wniosku o wypłatę." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 22 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2022 Cześć, Przerabiałem ten temat, też korzystam z Kantoru Alior Banku Poniżej rozwiązanie, co trzeba zrobić. Logujesz się do portalu klienta. Wchodzisz w Withdraw Dodajesz nowy bank (add bank detail) / nieważne, że wpiszesz ten sam nr konta drugi raz / Wpisujesz ponownie dane swojego banku ALE dodatkowo wpisujesz dane Intermediary Bank. Intermediary Bank Name: JPMorgan Chase Bank Intermediary Bank Swift Code: CHASUS33XXX Ma to wyglądać dokładnie tak jak na obrazku. Efekt? Przelew dochodzi w 2 dni robocze, oczywiście bez żadnych opłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roody80 Opublikowano 22 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2022 Dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arphenon Opublikowano 22 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 (edytowane) Warto też dodać że broker zmienia minimalną wielkość pozycji od wybranej platformy dla indexów i wygląda ona tak: MT4 i cTrader - 1 lot a dla MT5 - 0.1 lot'a - info prosto od supportu Edytowane 22 Marca 2023 przez Arphenon raposo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel44 Opublikowano 9 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 Wiadomo kiedy IC Markets znów dopuści możliwość założenia konta w jurysdykcji Seszeli? Obecnie nie jest to możliwe, strona automatycznie kieruje na EU, a nawet jak się dostanie do rejestracji IC Global, to nie ma możliwości wyboru Polski. A może dla klubowiczów jest jakieś obejście tematu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 9 Maja 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 Cześć, Ten stan rzeczy trwa już od ok. 3 tygodni i nie ma możliwości obejścia. Rozmawialiśmy na ten temat z jednym z dyrektorów IC Markets i zapewniono nas, że sytuacja ma charakter tymczasowy z uwagi na wewnętrzną reorganizację. Niestety, ciężko im określić ile to potrwa. Ponoć kilka tygodni. Tyle, że nie wiadomo czy 4 czy 6 czy może 8. Trzymamy rękę na pulsie - damy znać jak coś się ruszy Pawel44 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel44 Opublikowano 10 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 Dziękuję bardzo, zatem czekam na informacje. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 24 Lipca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 Jak obiecałem, daję znać jak wygląda aktualna sytuacja z IC Markets. Została utworzona nowa marka - IC Trading - która jest de facto starym, seszelskim oddziałem IC Markets i obecnie pozwala otworzyć konto traderom z całego świata Oferta w całości pozostaje identyczna jak wcześniej - te same prowizje, instrumenty, platformy... Czasem na stronie ICT jeszcze coś nie działa ale zespół cały czas nad tym pracuje i to tylko kwestia czasu. Jak ktoś już ma konto w IC Markets, to nic nie musi robić. To tylko opcja dla nowych klientów. Rabat prowizji Forex Club oczywiście nadal obowiązuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael77 Opublikowano 6 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2023 (edytowane) W dniu 24.07.2023 o 11:34, raposo napisał(a): Jak obiecałem, daję znać jak wygląda aktualna sytuacja z IC Markets. Została utworzona nowa marka - IC Trading - która jest de facto starym, seszelskim oddziałem IC Markets i obecnie pozwala otworzyć konto traderom z całego świata Link chyba prowadzi donikąd... Edytowane 6 Sierpnia 2023 przez michael77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 6 Sierpnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2023 Godzinę temu, michael77 napisał(a): Link chyba prowadzi donikąd... Cześć, Faktycznie, link na forum źle się dodał ale już to naprawiliśmy dzięki za zwrócenie uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martunia Opublikowano 13 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2023 Coraz bardziej przekonuję się, że to mój główny broker. Z takim spreadem można scalpować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat666 Opublikowano 25 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2023 W dniu 24.07.2023 o 11:34, raposo napisał(a): Jak obiecałem, daję znać jak wygląda aktualna sytuacja z IC Markets. Została utworzona nowa marka - IC Trading - która jest de facto starym, seszelskim oddziałem IC Markets i obecnie pozwala otworzyć konto traderom z całego świata Oferta w całości pozostaje identyczna jak wcześniej - te same prowizje, instrumenty, platformy... Czasem na stronie ICT jeszcze coś nie działa ale zespół cały czas nad tym pracuje i to tylko kwestia czasu. Jak ktoś już ma konto w IC Markets, to nic nie musi robić. To tylko opcja dla nowych klientów. Rabat prowizji Forex Club oczywiście nadal obowiązuje. Trochę się zmieniło bo już nie można się zalogować do IC Trading danymi z wcześniej założonego konta na IC Markets. Support sugeruje używanie VPN, żeby się dostać do konta utworzonego w IC Trading Global: Cytat Please be advised there was some rebranding took place which might have caused a confusion. If you are registered under IC Markets, then you can only access your client area from IC Markets website directly. In case you have some network restrictions to access it, we suggest the use of VPN. You will not be able to access Client Area of IC Trading if you are not a client of IC Trading. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 25 Października 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2023 Cześć, Mam konto w IC Markets (Seszele) i właśnie normalnie zalogowałem się do panelu klienta przez icmarkets.com. Tutaj link do panelu klienta jakby ktoś potrzebował: https://secure.icmarkets.com/Account/LogOn?ReturnUrl=%2fAccount%2f Dodam, że przebywam w Polsce, a internet jest od Orange. VPS'a nie używałem. IC Trading to nowa marka więc jeśli posiadasz wcześniej założone konto w IC Markets -> logujesz się na stronie IC Markets. Jeśli jesteś nowym klientem i założyłeś konto w IC Trading -> logujesz się tylko w IC Trading. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat666 Opublikowano 26 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 Dzięki! Rzeczywiście na stronę logowania można wejść bez problemu z Polski. To tylko główna strona IC Markets przenosi na wersję EU i trzeba kombinować z VPN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael77 Opublikowano 10 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2023 Cześć, a ja mam mieszane odczucia co do tej firmy. W sierpniu założyłem tam konto przez link forex club przez strone IC Trading. Po kilku tygodniach nie mogłem się zalogować przez IC Trading, okazało się że przerzucili mnie do IC Markets. Konto zasilałem metodą TrustPayments, kartą płatniczą w USD. 19 października wypłaciłem z konta 10 USD, z tym że kwota ta nie dotarła do mnie. Niestety mimo kilku emaili, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. mimo że zarejestrowali mój problem. Zastanawiam się czy w ogóle odzyskam swój depozyt, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 10 Listopada 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2023 Cześć @michael77 Jeśli chodzi o logowanie to faktycznie trochę firma namieszała przez ostatnie kilka miesięcy. Nie mogli się zdecydować na jedno konkretne rozwiązanie więc najpierw było IC Markets Global, potem utworzono IC Trading, po drodze zmieniono jurysdykcję z Seszeli na Mauritius. W międzyczasie dorzucono przekierowanie strony i logowanie do panelu klienta. W skrócie: chaos - i uczciwie trzeba to przyznać. Ale rozmawiałem z ich przedstawicielem w ub. tygodniu i wygląda na to, że już wszystko zmierza w jednym, określonym kierunku więc osobiście jestem dobrej myśli Co do Twojej wypłaty. Przede wszystkim sprawdzaj zawsze zakładkę spam. Często tam ląduje korespondencja od brokera. Mi się to nie zdarza ale już wielokrotnie otrzymywałem sygnały od traderów o braku odp. na maile z Interii, poczta.fm i onetu. Myśleli, że mail nie dotarł, a ICM czekał na info co dalej (czasem nawet maile nie trafiały do spamu tylko całkowicie były odrzucane przez klienta pocztowego). W 99% przypadkach ICM odpowiada w ciągu doby, jeśli sprawa jest bardziej złożona to do 3 dni. Co radzę w obecnej sytuacji? 1) Na początek sprawdź zakładkę spam na skrzynce. Jeśli tam nic nie ma to: 2) sprawdź status wypłaty w panelu klienta. Jeśli jest odrzucona, to: 3) ponów kontakt z brokerem. Jeśli w ciągu 2-3 dni nie będzie odpowiedzi to: 4) daj nam znać, skontaktujemy się z brokerem próbując dojść co i jak. Pamiętaj jednak, że jeśli wpłacałeś kartą, to wypłata musi być zrealizowana na tę samą kartę i to w identycznej wysokości i kolejności. To oznacza, że jeśli dokonałeś dwóch transakcji wpłat np. 200 USD i 100 USD, to musisz zlecić wypłatę 200 USD, a potem 100 USD. To minus transakcji kartowych ale te warunki regulują już przepisy AML i wygląda to identycznie u każdego brokera. Daj znać jak poszło i pamiętaj, że zawsze możesz się z nami kontaktować - jeśli będziemy tylko potrafili, to pomożemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael77 Opublikowano 10 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2023 Miło że chociaż tutaj ktoś odpowiada Folder spam sprawdzam regularnie. Status wypłaty jest jako zatwierdzony. Zasilenie konta robiłem dwiema kartami. Tą część z drugiej karty wypłaciłem już wcześniej. Została kwota która była wpłacaną drugą kartą, i tu się zaczynają schody gdyż częściowe numery karty widoczne w transakcji jako TrustPayments nie są numerami karty jakie posiadam. Prawdopodobnie przy reorganizacji użytkowników coś namieszali. Tak czy owak proszę o interwencję bo kontaktu z ich strony brak. Pisałem najpierw do support@icmarkets.com, nikt nie odpisał, po tygodniu na accounts@icmarkets.com, otrzymałem automatyczną odp. o zarejestrowaniu zgłoszenia. Kilka dni temu kolejny mail. Cisza. Wczoraj dodatkowo dołączyłem kolejny mail do wiadomości na enquiries@icmarkets.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 10 Listopada 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2023 Cześć, Ok, w takim razie obstawiam problem z przekazywaniem wiadomości po którejś ze stron - do rozwiązania Podeślij nam proszę na e-mail kontakt@forexclub.pl więcej szczegółów, tak abyśmy mieli możliwość zgłoszenia tego u brokera. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 10 Listopada 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2023 @michael77 dostałem Twoją wiadomość i odpisałem na nią w ciągu 2 minut z pytaniem - zajrzyj proszę i daj znać czy dostałeś maila, bo może coś faktycznie jest nie tak z pocztą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael77 Opublikowano 10 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2023 Nie otrzymałem od Ciebie wiadomości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 10 Listopada 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2023 15 minut temu, michael77 napisał(a): Nie otrzymałem od Ciebie wiadomości... To ewidentnie wskazuje, że coś nie tak z Twoją pocztą prześlę wiadomość na PW na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surjo Opublikowano 14 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego Rok temu, jakoś w styczniu założyłem konto na icmarkets, na tym global. Czy z już istniejącym kontem kontem mogę w jakiś sposób skorzystać z tego rabatu forex club 21%? Niestety dopiero teraz tutaj trafiłem jak przyszło do rozliczeń podatkowych i patrzę że tu taką zniżkę można było mieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raposo Opublikowano 14 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 12 minut temu, surjo napisał(a): Rok temu, jakoś w styczniu założyłem konto na icmarkets, na tym global. Czy z już istniejącym kontem kontem mogę w jakiś sposób skorzystać z tego rabatu forex club 21%? Niestety dopiero teraz tutaj trafiłem jak przyszło do rozliczeń podatkowych i patrzę że tu taką zniżkę można było mieć... Cześć, jeśli nadal handlujesz na tym koncie i chciałbyś skorzystać z rabatu, to możesz wysłać prośbę o dołączenia rachunku do naszej grupy. Cała procedura zamyka się w jednym mailu, a sam proces jest oczywiście bezpłatny i nie wiąże się z żadnymi negatywnymi konsekwencjami W wiadomości prywatnej podeślę Ci zaraz jak to wygląda. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.