Recommended Posts

Został podniesiony limit depozytu dla kont Instant (z dokumentami dostarczanymi w formie elektronicznej).

 

Oficjalna treść komunikatu:

Od teraz polscy klienci Dukascopy Europe IBS AS mogą otwierać konta błyskawicznie przesyłając nam zeskanowane kopie dokumentów, inwestując nawet do 7.500 EUR lub 10.000 USD. Ten nowy, wyższy poziom wpłat dla kont Instant dotyczy również wszystkich klientów, którzy w przeszłości otworzyli konto w Dukascopy Europe w ten sposób.

 

Czym są konta Instant i jakie są różnice:

http://forexclub.pl/brokerzy/dukascopy-europe/rodzaje-kont/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie nowości jeszcze warto dodać, że zostały obniżone koszty wypłat dla walut USD, CHF oraz EUR w Dukascopy Europe.

  • Z 20 USD na 10 USD.
  • Z 20 CHF na 10 CHF.
  • Z 15 EUR na 7,5 EUR.

Niebawem więcej pozytywnych zmian o których Was poinformujemy :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Demo jest ważne 14 dni ale można otworzyć ich dowolną ilość. Jeśli posiadasz konto rzeczywiste to można otrzymać demo z dłuższym terminem ważności (kilka miesięcy).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dukascopy Europe otworzyło rachunek w BRE Banku - to oznacza, że teraz możemy transferować środki za pomocą przelewów krajowych, co będzie zdecydowanie szybsze i tańsze.

 

Wkrótce więcej szczegółów na naszej stronie głównej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dukascopy TV - dostępna jest nowa aplikacja dla urządzeń Apple z dostępem do telewizji Dukascopy, gdzie przedstawiane są wiadomości ekonomiczne, prognozy i analizy instrumentów finansowych oraz wywiady z ekspertami i znanymi ekonomistami ze świata. 

 

Link:

https://itunes.apple.com/app/dukascopy-tv/id760760284?ls=1&mt=8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam czy wiesz coś o opłatach za przelewy(wpłaty,wypłaty) jeśli mają już konto w polsce ?

Czy można mieć konto w PLN i operować w złotówkach ?

I czy jest możliwość podpięcia do najnowszego ProTradera? Sposób ze strony już nie zadziała teraz nie ma wyboru tylko trzeba mieć dane serwera .

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj,

 

Koszt przelewu DO brokera na konto w polskim banku zależy od cennika Twojego banku za przelew krajowy, czyli w większości znanych mi instytucji będzie to darmowe. W przypadku posiadania konta w Dukascopy w walucie obcej można przelać środki w ten sam sposób, a potem Dukascopy samo przewalutuje transakcję po kursie SWFX + mała marża. Czas księgowania nie powinien być dłuższy niż jedna doba.

 

Co do wypłat to na ten moment transakcje będą realizowane z konta Dukascopy zza granicy, co oznacza, że będzie to trwało tyle samo i tyle samo kosztowało. Niestety na tę chwilę nic tutaj się nie zmieniło i wynika to z faktu, że na rachunku w Polsce nie są przechowywane większe ilości środków. Z czasem prawdopodobnie ulegnie to zmianie.

 

Odnośnie PT - to prawda, że sposób ze strony już nie działa... Twórcy platformy sporo pozmieniali i z tego co się orientuję to obecnie nie ma możliwości podłączenia się przez nią do Dukascopy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

W związku z Nowym Rokiem i minionymi Świętami przygotowaliśmy dla Was mały prezent ;). Podnosimy NA STAŁE rabat prowizji w Dukascopy Bank i Dukascopy Europe z 30% do 40%. Zmiana ta nie jest ograniczona czasowo i obejmuje zarówno nowe, jak i dotychczasowe rachunki otwarte przez Forex Club.Oprócz zwiększenia zniżki otrzymacie od nas dodatkowe profity :).

 

Szczegóły:

http://forexclub.pl/wiadomosci/aktualnosci/-40-czyli-zwiekszamy-rabat-w-dukascopy/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dziś Dukascopy realizuje wypłaty w PLN z mBanku i nie pobiera za to dodatkowych opłat. Czyli wpłaty i wypłaty w złotówce wreszcie są w pełni darmowe :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś pojawił się polskojęzyczny formularz rejestracyjny dla kont rzeczywistych w Dukascopy Europe. Co prawda, od dawna dostępne są nasze opisy i tutoriale PDF oraz video ale teraz rejestracja powinna być jeszcze prostsza i szybsza dla osób, które nie znają dobrze angielskiego ;).

 

Formularz rejestracyjny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć Wam,

 

Mam problem z uruchomieniem jforexa w pracy, niestety łączę się przez proxy. Czy ktoś zmagał się już z takim problemem i wie jak to ominąć? Próbowałem zmieniać ustawienia firewalla, żeby nie blokował, trochę też grzebałem w Network settings Javy, ale nic nie pomaga. Naprawdę szkoda by było, bo broker i platforma świetni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety nie wiem jak Ci pomóc, nigdy nie miałem podobnego problemu. Może porozmawiaj z adminem sieci w pracy, o ile masz taką możliwość?

 

Jeśli nie to proponuję bezpośredni kontakt z działem IT Dukascopy. Jak napiszesz na ogólny e-mail to przekierują sprawę do nich i powinieneś uzyskać konkretną pomoc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powstał portal na kształt MyFxBook - JForex Book - który umożliwia publikowanie swoich wyników na żywo z platformy JForex. Stworzony przez Polaka :). Serwis jest dość świeży jednak będzie stopniowo rozbudowywany więc cierpliwości :).

 

Dostęp oczywiście darmowy i obsługuje zarówno konta realne, jak i demonstracyjne.

 

http://jforexbook.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie. Czy w JFOREX wersji demonstracyjnej można zmienić czas wyświetlany na wykresach i prawym górnym rogu aplikacji. Chodzi mi o zmianę na nasz czas :) czyli UTC +1. U mnie wyświetla się UTC +0. Zmiany w ustawieniach nic nie dają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam, nie wiem jakim sposobem przegapiłem Twój post... Niestety nie można tego zmienić.

 

Przy okazji informacja.

 

Od 1wszego lipca JForex nie będzie współpracować z Java 6. Należy wyposażyć się w Java w wersji 7. Pełna treść komunikatu:Dear Client,

We would like to inform you that, starting from the 1st of July, 2014, Jforex platform on LIVE environment will no longer support JAVA 6 (as Oracle does not support JAVA 6 anymore).We kindly ask you to check your PC and upgrade to JAVA 7 if necessary so that you can continue using the platform successfully.If you are using a Mac, you will need an Intel-based Mac running Mac OS X version 10.7.3 (Lion) or above.Demo version of the JForex platform built on JAVA 7 will be introduced on 16th of June 2014.If you have any questions, please contact our support.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam, nie wiem jakim sposobem przegapiłem Twój post... Niestety nie można tego zmienić.

 

 

Kurka szkoda, bo platforma fajna. Choć to szczegół to nieco denerwuje. Całość to suma wszystkich szczegółów :)

 

 

Jeszcze takie pytanko. Chodzi mi o prowizję pobieraną przez DC i rabat do niej. W opisie polityki prowizji na naszym forum znalazłem informację: "...Przez cały miesiąc płaci się standardową stawkę prowizyjną, a w ciągu 10 dni następnego miesiąca następuje zwrot 40% z zapłaconego "Commission". Wartość zwrotu będzie widoczna w Portfolio Statement, pozycja o nazwie "Deposit - IA Discount <miesiąc i rok>". Otóż, rozchodzi mi się o to, czy od tamtego czasu nic się nie zmieniło ponieważ u mnie w Raportach - Portfolio Statement nie mogę zlokalizować Deposit - IA Discount.  Gdzie ewentualnie tego szukać? Otwierałem konto w DC za pośrednictwem FOREX CLUB, UIN został zweryfikowany. Handluję na tym koncie dopiero drugi dzień.

Edited by CiotkaHermenegilda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Od dobrych dni nie mogę się zalogować na końcie demo. Wszystko robię jak kiedyś ale wywala informację:

 Authentication failed.

 Please check your login details.

 Authenticating... Pliki Javy są wyczyszczone wgrana wersja 7.  Co  jeszcze zrobić  aby się zalogować?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj próbowałem się  zalogować ponownie przez skrót do platformy i przez stronę, dalej to samo. Demo działa 14 dni i zakładam nowe. Niestety parę razy próbowałem zalogować na nowe konto to samo się robiło. Brak pomysłu co do przyczyny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnie co przychodzi mi do głowy to antywirus lub firewall, który blokuje połączenie. Spróbuj je wyłączyć. Jeśli to nie pomoże to pozostaje mi tylko zasugerować kontakt z obsługą Dukascopy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...