Skocz do zawartości

GBP/USD bieżące analizy


raposo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Coraz ciekawiej zaczyna robić się na GBP/USD.

Kto nie zdążył wstrzelić się w trend spadkowy od początku roku, teraz ma szansę na wbicie się przynajmniej w korektę tego ruchu. Moim zdaniem rynek może powrócić do wzrostów na dłuższy czas.

Subiektywna analiza na stronie:

http://forexclub.pl/wiadomosci/analizy/gbpusd-30012013-zmiana-trendu/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 139
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

witam - to moj pierwszy post. Fx zajmuje sie od ok 1.5 roku (od ok 0.5 wciaz na plusie co cieszy). W temacie jestem ciagle zielony ale wlasnie wykresy staly sie moja pasja - dobrze to wrozy na przyszlosc. Przygade z tradingiem zaczynalem na gieldzie sportowej betfair. Rozne okolicznosci przyrody skierowaly mnie na fx wlasnie.

post-3620-0-20343900-1361882088_thumb.jp

post-3620-0-04760100-1361882091_thumb.jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj na forum :),

Nie chciałbym powielać cały czas moich analiz ze strony więc może tylko króki komentarz do ostatniej z GBP/USD:

http://forexclub.pl/...cel-osiagniety/

Widać, że rynek respektuje opór (wcześniej wsparcie) na 1.5227 i mamy przed sobą ponad 300.0 pipsowy potencjał spadkowy w średnim terminie. Moim zdaniem za wcześnie jest by mówić o odreagowaniu czy powrocie do wzrostów. Rozważałbym ew. stabilizację i ruch w bok aż wyjaśni się sytuacja we Włoszech.

Co do Twoich screenów - piramidujesz pozycje w punktach oznaczonych cyframi czy też miałeś tylko jedną transakcję podczas tego ruchu?

Zachęcam do publikowania na bieżąco swoich analiz lub nawet założenia własnego dziennika, który motywuje do systematyczności.

post-3-0-68449200-1361892112_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach