Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

a jak do nich napiszesz to może odpowiedzą Ci na Twoje pytanie?

Być może, choć tak naprawdę chyba znam odpowiedź....... ;)

a grałeś kiedyś u nich raposo czy nie?

Nie. Oferta nie jest jakaś super, a kilka rozmów z przedstawicielami (proponowano nam współpracę) nie przekonało mnie do nich... Z tego co słyszałem to robili problemy z używaniem automatów i egzekucją zleceń ale to było już jakiś czas temu więc może się coś zmieniło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na automatach nigdy nie grałam, więc się nie wypowiadam... problemów żadnych nie widzialam, nie było co by sprawiło, że bym się zniechęciła. ale graczem jestem początkującym, więc... :)

Być może, choć tak naprawdę chyba znam odpowiedź....... ;)

a podzielisz się? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak publicznie...? Nie wypada mi :).

Tylko zawsze zwiększa mi się czujność jak widzę coś nietypowego lub niejasnego. Kiedyś był (o tym zaraz) taki broker, który nazywał się Crown Forex. Oferowali jak na tamte czasy rewelacyjne spready. 1 pips na wszystkich głównych parach z USD, podczas gdy u reszty brokerów na EURUSD standardem były 2p, GBPUSD 3-4p, USDJPY 3p, AUDUSD 3-5p itd. itp. Tak niskie opłaty powodowały, że broker musiał zacząć troszkę kombinować żeby wyjść na swoje ale jednocześnie wprowadził dźwignię 1:1000 by przyciągać klientów, szczególnie tych lubiących ostrą grę.

No... I już nie ma Crown Forex ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o Crown forex nie słyszalam i chyba nie usłyszę, skoro ich już nie ma... :D

ironfx jest od jakiegoś czasu na rynku, dlatego też to wzbudza moja wiarygodność. nie przepadam za "innowacjami" jeżeli chodzi o finanse, coś pojawia się i znika. tutaj chociaż mam pewność, że to cos istnieje.

czemu nie publicznie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach