Skocz do zawartości

Jaki Broker?


WujaszekPipsów
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim!

Aktualnie gram od roku na giełdzie krypto walut z fajnym rezultatem natomiast chciałbym spróbować swoich sił dodatkowo na rynku forex związku z tym mam kilka pytań. 

1. Jakiego polecacie Brokera? Zanim zaglądnąłem u was to dużo czytałem na temat brokera IC Market. Bardzo fajnie wygląda jego oferta, natomiast martwi mnie fakt, że wszędzie jest napisane, że nie posiada zabezpieczenia przed ujemnym saldem. Co jest ciekawe, pisałem do ich support i zapewniali mnie, że mają jak najbardziej i nie może dojść do sytuacji, że przekroczę 0.00 na koncie. Co wy o tym sądzicie? 

Ich wiadomość - "IC Markets (EU) Ltd provides to its retail clients Negative Balance Protection. As you are trading leveraged CFD products, while you can invest more than the balance you have in the account, the losses are magnified too. If you trade on leverage, then the face value of your trading position is more than the amount you have in your trading account. Therefore, if the market moves against your trade significantly, it could make theoretically your account balance negative. With Negative Balance Protection your account will never be below of your available balance. You cannot lose more than your available balance."

2. Jaką polecacie platformę M4, m5, czy cTrader? 

3. Korzystam z TradingView od samego początku, natomiast widzę, że nie posiadają "IC Market" więc jaka jest możliwość, żeby mięć na TradingView rzeczywisty obraz danej pary, żeby robić analize? Zajmuję się tylko skalpowaniem i martwię się, że może być to problematyczne z tego powodu...

Będę wam bardzo wdzięczny za pomoc!

Edytowane przez WujaszekPipsów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,