Skocz do zawartości

Wyłączone konto w FxPro - co zrobić?


raposo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bywa, że na skutek nieoczekiwanych okoliczności, dłuższego urlopu, utraty depozytu lub po prostu poświęcenia się szkoleniu własnych umiejętności na demie, przerywamy inwestowanie na Forexie i nie używamy przez długi czas swojego rachunku realnego w FxPro.

W takiej sytuacji po trzech miesiącach braku jakiejkolwiek aktywności (nielogowania się i nie zawierania transakcji) rachunek zostanie wyłączony. Wyłączony ale nie usunięty. Konto cały czas istnieje i nigdy nie jest kasowane przez FxPro, chyba, że sam klient poprosi o jego bezpowrotne zamknięcie. Gdy konto jest wyłączone nie mamy możliwości zawierania jakichkolwiek transakcji oraz nawet zalogowania się na nie na platformach.

Co zrobić jeśli chcemy powrócić do inwestycji na swoim rachunku?

Pierw należy zalogować się do Panelu Klienta on-line Direct.FxPro - https://direct.fxpro.com/ . Logujemy się używając maila podanego przy rejestracji i hasła, które sami wybraliśmy - jeśli go nie pamiętasz, skorzystaj z opcji przypomnienia - "Forgot password?".

Następnie, po zalogowaniu, sprawdzamy status swojego rachunku w kolumnie Status koło numeru konta MT4. Disabled oznacza, iż rachunek faktycznie został wyłączony. By ponownie go aktywować należy pierw załączyć skan nowego rachunku, potwierdzającego aktualny adres zamieszkania, nie starszy niż pół roku (inny niż użyty przy rejestracji). Kolejnym krokiem jest wysłanie krótkiej informacji do FxPro w celu przyspieszenia całej procedury.

E-mail należy wysłać na adres: backoffice@fxpro.com

Przykładowa treść:

"Dear Sir or Madam,

I would like to activate again my old FxPro MT4 account with number <tu numer konta MT4>. I attached my new Proof of Residence scan in Direct.FxPro.

Best Regards,"

Ważne jest by wysłać wiadomość z maila na który nastąpiła rejestracja rachunku. W ciągu 24 godzin konto powinno zostać ponownie aktywowane.

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do rachunku MT4, możesz ustalić nowe również w Panelu Klienta. Poczekaj na aktywację konta (status Approved), a następnie z zakładki Actions wybierz "Reset MT4 Password(s)". Hasło MT4 jest hasłem głównym, służącym do zawierania zleceń, drugie (read only) służy jedynie do podglądu konta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • raposo odpiął/ęła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...