Max

Jaki zawód wykonujecie i czy ma coś wspólnego z ekonomią?

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki zawód wykonujecie i czy ma coś wspólnego z ekonomią? Interesuje mnie, czy każdy, kto zajmuje się Forexem jest ekonomistą.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A ja niby ekonomista ale więcej to ja się sam z książek nauczyłem niż ze szkoły także polecam lekturę. :)

Czytać, czytać, czytać... i jeszcze raz czytać :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mój zawód z ekonomią raczej mało ma wspólnego :)

Pracuję jako web developer dla zagranicznych klientów, głównie z USA i Wielkiej Brytanii.

Zajmuję się back-end'owym programowaniem w PHP (wraz z SQL i JavaScript). Na codzień zajmuję się rozwojem istniejących aplikacji bądź pracuję nad rozwojem systemów zarządzania treścią.

Bardzo przyjemna praca, jako, że jest to moja pasja od najmłodszych lat i czuję się w tym wszystkim bardzo swobodnie.

Najlepsza praca to taka praca, która jest Twoim hobby, a tym moja praca jest :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Piękne w FX jest to, że każdy może się tutaj dorobić - wystarczy znaleźć na to odpowiedni sposób, a właściwie sposób, który będzie współgrał zarówno z naszymi predyspozycjami, preferencjami oraz samym rynkiem. Znam osoby, które z sukcesem handlują na Forexie, a prezentują przeróżne grupy zawodowe (lekarz, właściciel firmy budowlanej, osoba po studiach architektonicznych).

Jest ciekawy dokument - Million dollar trader - w którym firma tradingowa wzięła z ulicy z 10-12 osób w różnym wieku i specjalizacji, a następnie po krókim kursie dała im platformę, kapitał - mieli zacząć handlować. Okazuje się, że najlepiej szło wojskowemu oraz gospodyni domowej. Prawdopodobnie ze względu na lepszą organizcję czasu, samodyscyplinę i cierpliwość. To cechy uniwersalne, które przydają się przy handlu.