Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanie czy ktos z Was spotkal sie z sytuacja ze na wykresie dziennym rano ok 6 pokazuje sie fractal nad dana swieczka dzienna, natomiast jak sprawdzam ok 18 to juz tego frakatal nie ma.

Ostatnio taka sytuacja miala miejsce 5tego czerwca.

Ok 6 rano sprawdzalem pare EurUSD D1 gdzie nad swieczka z 4 czerwca pojawil sie fractal, natomiast jak sprawdzalem wykres o 10 tego samego dnia to juz fraktala nie bylo.

 

Analizowalem pewna strategie z wykorzystaniem fraktali I wygladalo to niezle na historycznych danych, I kiedy zaczalem jej uzywac na prawdziwym koncie takie  kwiatki wychodza.

 

bede wdzieczny za info czy ktos spotkal sie z takimi sytuacjami, dodam ze sprawdzalem rowniez wykres u brokera Tickmill I fractal rowniez sie pojawila ale tez zniknal, wiec juz sam nie wiem co jest grane, przeciez wskazniki to nic innego jak wynik odpowiedniego dzialania I zobrazowania tego na wykresie. Wiec dlaczego zmiania sie to w odniesieniu do zamknietej swieczki.

 

Pozdrawiam

 

Edytowane przez jekert
Proszę załączyć poprawny plik screena w formacie graficznym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Forum wykryło załącznik jako potencjalny wirus - w razie co umieszczaj screeny w postaci .jpg lub .png jako normalny plik graficzny na forum :)

Odnośnie Twojego pytania.

Wszystko rozbija się o to w jaki sposób fraktale są rysowane. To normalne wzory matematyczne. Fraktal to 5 świec, dwie z tyłu, środkowa nad którą występuje fraktal (strzałka) i dwie "przednie", które go potwierdzają. Fraktal pojawia się na wykresie w momencie spełnienia warunków przez wszystkie te świece, tyle, że w momencie tworzenia się świecy piątej, ostatniej. Jeśli w czasie "życia" tej świecy zmiana kursu spowoduje, że fraktal zostanie zanegowany to ostatecznie strzałka ze środkowej świecy zniknie. Innymi słowy, póki piąta świeca (druga przednia) cały czas się tworzy to fraktal nie jest potwierdzony i może zniknąć.

A jakie warunki muszą być spełnione do utworzenia fraktala to już znajdziesz opis w sieci - przeanalizuj sobie wzór/kod na którym fraktal bazuje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki bede pamietal nastepnym razem.

Rzeczywiscie pospieszylem sie poniewaz fractal sie buduje I pokazuje sie juz na kolejnej swiecy jesli wartosci sa np poniej poprzedniej swiecy , ale znika gdzy wartosc sie zwiaksza.

 

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się