Skocz do zawartości

wybór brokera, opinia systemu


zbigijohn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Jestem początkujący z tematem. Do tej pory działałem na koncie demo na stronie traiding212, była całkiem przejrzysta i łatwa do odnalezienia się. Zaczynam z przeznaczoną na to sumą wielkości 5000zł.

1. Pytanie odnośnie, jaką platformę wybrać wszystkie za i przeciw właśnie tego wyboru.

2. Opinia strategii

Głównie zamierzam działać w dziale PLN/EUR (wybaczcie niefachowe nazewnictwo) i przykładowo kupować po kursie 4.2300 a sprzedawać po kursie 4.2450 i tak kilka razy dziennie. Liczę na zyski około 15% miesięcznie. Ryzyko jest stosunkowo niewielkie, moim zdaniem, ponieważ wcześniej czy później kurs osiągnie dany pułap kwestia godzin. Mam możliwość siedzenia przed komputerem kilka godzin dziennie i śledzenia i analizowania wykresu. Chciałbym się "wgrać" przed większymi sumami. 
Czekam na opinie, rady i czy może ktoś grał właśnie takim systemem. Z góry dziękuje za odpowiedź.

 

Edytowane przez zbigijohn
niedopisanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy na forum!

1) To zależy :) Wiem, że oczekujesz konkretów ale nie tak to działa. Pytając "jaki samochód kupić" nie da się podpowiedzieć potencjalnie dobrych kandydatów nie znając preferencji i potrzeb przyszłego użytkownika. Tutaj znamy tylko depozyt minimalny i parę walutową na której planujesz handlować. Podpowiedz jeszcze czy preferujesz jakąś konkretną platformę do handlu (czy też może jest to dla Ciebie obojętne), czy potrzebujesz ekspresowych wpłat/wypłat itd. itp.

Para EUR/PLN to para "egzotyczna", która jest wrażliwa na spadki płynności (spread potrafi się mocno rozszerzyć w godzinach nocnych). Na pewno warto wybrać ofertę, gdzie ten spread jest bardziej stabilny, choć cudów nie oczekuj ;) 

2) Strategia bazująca na handlu w konsolidacji. Fakt faktem, iż Forex przez 80% czasu znajduje się w trendzie bocznym. Niestety, do czasu, aż z niego wyjdzie ;). 

Cytuj